26 червня 2008 р. в м.Києві для участі в Проекті як резервний район, був відібраний Бучацький район.
Відповідно до ініціативи, проголошенної Представництвом ООН в Україні про підтримку регіонів, які в липні 2008 році потерпіли від повені, 30 вересня 2009 року на проведеній нараді в режимі телефонної конференції «Офіс проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду», м.Київ» - «Тернопільська облдержадміністрація м.Тернопіль» - «Тернопільська обласна рада, м.Тернопіль» було офіційно погоджено включення Бучацького району для участі в проекті «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».
9 жовтня 2010 року в Бучацькому районі відбувся семінар презентація проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». На презентацію були запрошені голови сільських рад Бучацького району, населені пункти яких в липні 2008 року потерпіли від Паводку, керівники профільних управлінь, представники районних ЗМІ, керівництво району.
Презентацію проводили координатори Тернопільського обласного ресурсного центру громад Олег Процик, Ігор Стефанів а також координатор Проекту від ОДА Іващук Ігор Євгенович- перший заступник начальника Головного управління економіки Тернопільської ОДА.
В рамках семінару було представлено додаткові умови проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» а саме умови співфінансування: частка ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» -70% від загального бюджету мікропроекту ( але не більше 10 000 $), обласна/районна влада – 25% від загального бюджету мікропроекту, громада – 5% від загального бюджету мікропроекту та оголошено прийом заявок на участь у додаткових проектах з терміном їх подання 10 днів.
21 жовтня 2009 року в офісі Тернопільського обласного ресурсного центру громад відбулась наради за участю представників Тернопільського обласного ресурсного центру громад - Олега Процика та Ігоря Стефаніва, першого заступника начальника Головного управління економіки Тернопільської ОДА - Іващука Ігоря Євгеновича (координатора Проекту від Тернопільської ОДА), керуючого справами Бучацької районної ради - Щербатого Євгена Васильовича та першого заступника голови Бучацької РДА - Григоришина Василя Михайловича по відбору місцевих рад Бучацького району Тернопільської області для реалізації додаткових проектів, виділених для районів, потерпілих від повені (в рамках проекту „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду”). В ході наради була погоджена процедуру спільного відбору місцевих рад для участі в Проекті. Загалом на розгляд поступило 10 заявок від селищної та сільських рад, котрі було уважно вивчено та проаналізовано. Одночасно представниками райдержадміністрації було проведено рейтингування даних громад за станом їх соціально-економічного розвитку.
Протягом наради працівники проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» підбили підсумки аналізу заявок від селищної та сільських рад, що базувався на таких засадах:
Ø Рівень, завданих стихією збитків
Ø Рівень бідності (місце у соціально-економічному рейтингу району, який складає райдержадміністрація)
Ø Забезпечення питною водою
Ø Медичне обслуговування
Ø Стан навколишнього середовища
Ø Енергозбереження
Ø Шкільний транспорт
Ø Готовність до зобов’язань
В ході обговорення було роз’яснено методологію відбору сільських рад для додаткових МПП в рамках проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду», визначено пріоритетні ради в районі, взято до уваги рекомендації районної державної адміністрації та районної ради, проаналізовано опрацьовані заявки, класифіковано їх згідно з вищенаведеними критеріями та презентовано перед комісією з відбору місцевих рад Бучацького району Тернопільської області.
Спільним рішенням комісія з відбору місцевих рад обрала наступні ради для участі в проекті «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».
1. Ріпинецька сільська рада
2. Миколаївська сільська рада
3. Золотопотіцька селищна рада
4. Соколівська сільська рада
5. Сновидівська сілька рада
Комісія також визначила резервні ради для реалізації додаткових мікропроектів в рамках проекту «Місцевий розвиток орієнтований на громаду»:
1. Зубрецька сільська рада
2. Цвітівська сільська рада
3. Порохівська сільська рада
4. Бариська сільська рада
5. Стінківська сільська рада